Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos
1. Prekių pristatymas
1.1. Užsakymų pristatymo į Omniva arba LP Express siuntų taškus kaina 3,50 Eur. Pristatymo į Itella Smartpost siuntų tašką kaina 3,00 Eur. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą Omniva, LP Express arba Itella Smartpost siuntų tašką visoje Lietuvoje. Apie pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute.
1.2. Užsakymų pristatymas per Omniva kurjerį kainuoja 9,99 Eur, per Itella kurjerį - 3,99 Eur arba per Autobusų Siuntas - kaina 5,00 Eur. Atsiimant siuntą reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siunta įteikiama tik asmeniui, kurio vardas ir pavardė nurodomi užsakyme.
2. Prekių grąžinimas
2.1. Jei norite atšaukti užsakymą, kurio prekių dar negavote, arba atsisakyti tam tikros prekės (-ių) iš dar neįvykdyto, tačiau apmokėto užsakymo ir atgauti pinigus maloniai kviečiame susisiekti el. paštu info@dovanaisgamtos.lt arba telefonu +37061406635. Kitu atveju, prašome vadovautis tolesnėmis taisyklėmis:
2.2. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; daugiau informacijos VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje https://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punkte.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2.3. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 2.2. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturioliką) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, susisiekiant el. paštu info@dovanaisgamtos.lt arba telefonu +37061406635.
2.3.1. Susisiekti dėl nekokybiškos prekės grąžinimo prašome per 3 darbo dienas nuo prekės gavimo, vėliau pretenzijos nepriimamos.
2.3.2. Pinigai į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.
2.3.4. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir/ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžinamas prekes parsiveža www.dovanaisgamtos.lt užsakomas kurjeris. Grąžintų prekių būklė patikrinama, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas prekių vežimo Lietuvoje per Omniva kurjerį mokestis (9,99 Eur).
2.3.5. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes www.dovanaisgamtos.lt atsakomybės neprisiima.
2.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
2.4.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2.4.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
2.4.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos Apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
2.4.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
2.4.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
2.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
2.6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
2.7. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
2.8. www.dovanaisgamtos.lt vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
2.9. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, www.dovanaisgamtos.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
2.10. SVARBU! Prekių grąžinimo tvarka netaikoma: Juridiniams asmenims, produktams su individualiais kliento pakeitimais, pagal pageidavimus, individualius užsakymus (pavyzdžiui spauda) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą nepakeičiamai, individualiai užsakytoms prekėms, prekėms kurios buvo sugadintos kliento, prekėms neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis), prekėms grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio, išimtis taikoma grąžinimo reikalavimų neatitinkančioms, tačiau nekokybiškoms prekėms.